常覺得別人好命,都有貴人相助。今天早上電子信箱裡來了一封信!

我想,是我忽略了我的貴人。他們一直都在......

Christopher Roberts 大概是我這輩子最愛的老師,不覺得有會超過他!


Dear Blue Ted,

 

Everything got in the mail on Monday, which is enough time to make the deadlines.

I wrote a special letter for Juilliard. You deserve the best possible musical education.

All the best,

Dr. Roberts


信的最後一句話,讓我感動好久好久......

arrow
arrow
    全站熱搜

    bluetheodore 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()